Najnowsze artykuły

Marynarka dla Niego na jesień - trendy...

Czy wiesz, że modnie ubrany mężczyzna to wabik na wiele kobiet? Coraz więcej mężczyzn na szczęście zwraca uwagę na swój wygląd przywiązując do...

Czytaj Więcej

Warzywa wspomagające potencję

Czy wiesz, że odpowiednio zbilansowana dieta to gwarancja zdrowia dla całego Twojego organizmu, a także silny zastrzyk sił witalnych oraz wzrost libido? Postaraj się krytycznie spojrzeć na swój tryb życia i jeśli w efekcie tej analizy stwierdzisz, że masz za mało ruchu oraz snu, a do tego źle się odżywiasz, powinieneś poważnie zastanowić się nad wprowadzeniem znacznych zmian w stylu życia. Przede wszystkim zadbaj o dietę, ponieważ ona ma w tym wszystkim największe znaczenie. Powinna zawierać jak najwięcej zdrowych produktów, a więc chudego mięsa, ryb morskich, owoców morza, a także owoców i warzyw na potencję.

Zielone warzywa na potencję 

W niniejszym artykule chcemy Ci przedstawić kilka wskazówek na temat tego, jak komponować posiłki, aby wspomóc Twoją potencję. Powiedzieliśmy już o tym, że bardzo ważne są warzywa i to na nich chcemy się skupić. Przede wszystkim sięgaj po warzywa zielone oraz rośliny strączkowe, np. szpinak, zielony groszek czy natka pietruszki. W pierwszym z nich - szpinaku - znajdziesz przede wszystkim dużą zawartość witamin A, C, oraz E, które doskonale wpływają na cały Twój organizm. Co więcej, ten zestaw witamin zapewni Ci także niezbędną ochronę przed nowotworami. W zielonym groszku znajdziesz ten sam zestaw witamin, a do tego cenną dla zdrowia witaminę B. Regularne spożywanie zielonego groszku jest także dobry dla diabetyków, ponieważ powoduje spadek poziomu cukru. Jest także dobrą bronią do walki z wysokim poziomem złego cholesterolu. Zielony groszek sprawdzi się również w leczeniu raka prostaty. Odkwasi także Twój organizm. Z kolei natka pietruszki przyda się w Twojej diecie przede wszystkim ze względu na obecny w niej apiol. Jest to związek chemiczny odpowiedzialny za zwiększenie ochoty na seks. Pietruszka, podobnie jak zielony groszek, odtruwa organizm. Zawiera także witaminy z grupy B, witaminę C, E oraz prowitaminę A. 

Nie zapomnij także o warzywach korzeniowych

Wśród warzyw korzeniowych na uwagę zasługują przede wszystkim buraki. Zawierają dużą ilość azotanów, które są odpowiedzialne za rozszerzanie się naczyń krwionośnych, przez co pozytywnie wpływają na funkcjonowanie układu krwionośnego i przepływów w całym organizmie. W burakach znajduje się także pokaźna ilość pierwiastka zwanego borem, który odpowiedzialny jest za wzrost produkcji hormonów takich, jak testosteron. Oprócz boru, w burakach obecna jest również miedź oraz cynk, które to poprawiają funkcjonowanie narządów płciowych oraz warunkują poprawne ciśnienie krwi. Warto również podkreślić, że regularne spożywanie buraków doskonale wpływa także na ruchliwość plemników - jest to przede wszystkim cenna informacja dla tych, którzy starają się o dziecko. Oprócz buraków na uwagę zasługują również takie warzywa wpływające na potencję jak marchew oraz seler. Zawarty w marchwi karoten, działa podobnie jak żeń-szeń, a więc wpływa na przyrost sił witalnych całego organizmu, przy jednoczesnym stymulowaniu libido. Ostatni rodzaj warzywa na potencję to seler. Przede wszystkim znajduje się w nim duża ilość dobroczynnego cynku. Ten z kolei reguluje ciśnienie krwi we wszystkich organach, także płciowych, przez co zwiększa możliwość uzyskania wzwodu, a także przedłuża erekcję.